Nápověda

FAQ - Nejčastěji kladené otázky

Školím se poprvé. Jak se mám registrovat?

  1. Vyplňte formulář na stránce registrace. Je nutné použít email, na který vám přišla pozvánka. V případě že váš firemní email není přiřazen k firmě, kontaktujte vašeho firemního manažera školení pro nápravu.
  2. Na email vám přijde aktivační odkaz, který je nutné potvrdit. Poté se již můžete přihlásit.

Jak se přihlásit do systému?

Přihlásíte se vpravo na úvodní straně školení nebo též na stránce login. Je nutné použít email, na který vám přišla pozvánka. Případně, pokud jste objednavatel školení, je nutné použít email použitý v objednávce.

Zapomněl(a) jsem heslo. Co dělat?

Na stránce zapomenuté heslo si můžete vytvořit nové heslo i bez znalosti starého. Na email vám poté přijde aktivační odkaz, který je nutné potvrdit. Poté se již můžete přihlásit s novým heslem.

Zapomněl(a) jsem přihlašovací email. Co dělat?

Nejjednodušší je zeptat se manažera školení ve vaší firmě, pod jakým emailem vás eviduje v Manažerském účtu. Přihlašovací email můžete zjistit též vyhledáním pozvánky ke školení - email, který ji obsahuje je přihlašovací.

Přihlásil(a) jsem se, ale nemám přiřazeno školení. Co dělat?

Pokud se máte školit a nemáte přiřazeno školení, kontaktujte vašeho firemního manažera školení pro nápravu.

Jak zobrazit certifikát o proškolení?

Certifikát se vám zobrazí ihned po dokončení školení. Též je možné zobrazit každý certifikát zpětně po přihlášení na stránce Přehled školení. Váš certifikát si může zobrazit také váš manažer školení.

Nepřišel mi email. Co dělat?

Proškolit se můžete i bez emailové pozvánky ke školení. Pokud máte školení od vašeho firemního manažera školení přiřazeno, stačí se přihlásit a přiřazené školení uvidíte v Přehledu školení.

Jak zajistit aby email přišel?

  1. Zkontrolujte ostatní složky v emailovém klientovi - SPAM, hromadné, koš, odložené apod.
  2. Nastavte si ve svém klientovi adresu odesílatele app@vtcentrum.cz jako důvěryhodnou nebo si přidejte odesílatele zprávy app@vtcentrum.cz do kontaktů, ideálně oboje, podle toho co umožňuje váš emailový klient - email poté přijde vždy a projde přes všechny filtry příchozí pošty apod.
  3. Ověřte, že nemáte nastavena žádná pravidla filtrace příchozí pošty, která by email rovnou smazala.
  4. Pokud máte nastaveno přeposílání nebo stahování pošty do poštovního klienta (např. Apple Mail, Gmail, Outlook, Email.cz, apod.), zkontrolujte poštu také přímo u zdroje (na původním emailovém serveru) a proveďte předchozí 3 body i tam.
  5. Pokud váš emailový klient jakkoliv znehodnotí odkaz v emailu, například přidáním mezer, je třeba ho opravit, odkaz musí být neporušený, bez mezer.
  6. Poté zkuste postup od začátku.